A februári Tamarind hafla témája eleinte nem mozgatott meg. Beterveztem, hogy elmegyek, mert eddig pont úgy jött ki a lépés, hogy nem tudtam elmenni, de fellépésre nem gondoltam.

Egyik reggel, amikor San Franciscoban voltunk, mint egy villám csapott belém, jött az ötlet, hogy Agnieszkával táncolnunk kellene, mégpedig a Dirty Dancing zenéjére, hiszen a hafla témája a “Vaguely Valentines”. A film Agnieszka kedvence és illik a témához is, tetszett neki az ötlet. De több szó erről nem esett, hiszen a Homecoming igencsak igénybe vett mindkettőnket fiziailag és szellemileg is. A reptéren, amikor elbúcsúztunk, megbeszéltük, hogy Agnieszka majd csinál valami mix-et és elküldi.

16711626_1842198449381921_3049569741357025917_n

Fotó: Justin Hernandez

Néhány nap múlva el is küldte, én pedig néhány nap múlva meg is hallgattam. Ennyit készültünk rá.

Nekem nincs autóm, Agnieszka nem Chicagóban lakik, ráadásul Anya itt volt és vele töltöttem minden időmet, így egyáltalán nem is táncoltunk előtte együtt, csak aznap egy technikai egyeztetést ejtettünk meg a hafla előtt.

De mindez nem számít, hiszen ATS® táncosok vagyunk és tudnunk kell minden esetben rögtönözni, alkalmazkodni és váltani. Azt hiszem ebben a számban ez mind megvalósult.

Úgy látom vannak, akik úgy érzik magukat biztonságban, ha előre koreografálják az ATS® számot. Ez nem baj, viszont egyértelműen látszik a különbség egy előre koreografált és egy  abszolút impró között. És igen ér hibázni, ér elnézni a jelet, és ér véletlen elcsúszni!  😉

A “Power of two” azt hiszem ebben az esetben megvalósult! 

Belly Dancing to Dirty Dancing – Fruzsina & Agnieszka from Tawoos Tribal on Vimeo.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

